Biramo svoje boje (1)

Kampanja beauty brenda Noelle pravi je primjer društvene odgovornosti

GREEN_300_listici_sredina

Popularni brend opet šalje jaku poruku

Ovom kampanjom slave se svi oni koji svoje boje nose ponosno, koji se ne boje zauzeti za sebe, noseći svoje boje onako kako oni to žele.

Najpoznatiji hrvatski brend kistova i pribora za šminkanje Noelle kroz aktualnu kampanju generaciji Z šalje jako bitnu poruku! Pod nazivom “You choose your own colors”, kampanja za koji su sadržaj snimili sami korisnici Noelle proizvoda, novim generacijama želi pokazati kako oni sami trebaju stajati iza svoje osobnosti i birati tko su, a da za to ne trebaju tražiti ničije odobrenje.

Poznati kao česti pokretači promjena i razgovora o važnim temama, Noelle u svijetu koji nameče svoja očekivanja i divi se savršenosti, slavi obične ljude i njihovu osobnost, koja je posebna i unikatna. “U svijetu u kojem se promiče savršenstvo, Noelle slavi osobnu ekspresiju i ne srami je se. Zato podržavamo i potičemo sve ljude da budu svoji. Izbor o tome tko želiš biti, što želiš nositi je u potpunosti na individui i ne bi smio biti na brendovima koji često nameću trendove. U konačnici, danas kad brendovi uistinu imaju veliki utjecaj na ljude i kroz medije s kojima surađuju trebali bi više stavljati naglasak na društvenu održivost i koristiti svoj utjecaj u promociju zdravih vrijednosti prije profita. Mi smo ti koji možemo utjecati na javno mijenje, promociju zdravih vrijednosti, ako to želimo.”, zaključila je Marijeta Duvnjak, izvršna direktorica poznatog beauty brenda koji ponovno jasno daje do znanja da njihova priča ide puno više izvan okvira samog make upa. Noelle kroz komunikaciju postavlja pitanja o trendovima i ima li smisla njima robovati. Pozivaju ljude da ističu ono što smatraju da je na njima najbolje, a ne što drugi vide.

Sami biramo svoje boje i svoj make up“, najvažnija je poruka i pouka mladim generacijama. Noelle ne dijeli savjete što nekome najbolje pristaje, jer vjeruje kako sami znamo koje proizvode volimo koristiti i koje boje nama pristaju. Između ostalog, njihovi kistovi nisu načinjeni od dlake životinjskog podrijetla.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by noellebrush (@noelle.brush)

Tijekom cijele aktivacije ističe se važnost stavljanja svog osjećaja i mišljenja na prvo mjesto. Tako ovaj poznati brend makeup pribora i setova svojom kampanjom skreće naglasak sa savršenih sposobnosti nanošenja šminke, sa savršene kože, perfektnog make upa i kose…jer biti slobodan od svih ograničenja i raditi nešto na svoj način jedino je bitno u cijelom procesu šminkanja. Ovom kampanjom slave se svi oni koji svoje boje nose ponosno, koji se ne boje zauzeti za sebe, noseći svoje boje onako kako oni to žele.

Popularni brend čiji su proizvodi u kratkom roku postali poznati po dopadljivom dizajnu i odličnoj kvaliteti baš kao i komunikaciji kojom iz godine u godinu ruše predrasude i slave različitost, još je jednom dao do znanja svim svojim obožavateljima i kupcima da ne moraju biti lice s naslovnice, već samo odabrati ono što je najbolje za njih. Ipak, svoje boje biramo sami!

PHOTOS BY: Press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.