Na ovaj je problem, serijom dokumentarnih fotografija pod nazivom “Theatre of Authenticity“, pokušala ukazati i poznata fotografkinja Natache de Mahieu. Istražila je vezu između turizma i spektakla te ponašanja ljudi kada putuju, posebno onda kada misle da ih nitko ne gleda. Kroz svoje je fotografije uspjela spojiti tri teme: društvene mreže, turizam i klimatske promjene. Umjesto da briše ljude u pozadini fotografija, ona ih je dodala!
Tisuće ljudi na jednoj fotografiji
“Klimatske promjene su stvarne i vrlo očite. Također sam jako znatiželjna zašto volimo putovanja i koje su naše motivacije“, kazala je De Mahieu nedavno za Guardian. Pregledavajući društvene mreže, zaključila je da većina ljudi odlazi na ista mjesta i ondje se fotografira na isti način. Ljudi, smatra De Mahieu, koriste većinom iste boje i iste kompozicije, što je kod nje izazvalo dilemu: počela se pitati hoće li ikad napraviti nešto doista jedinstveno.
Potom se odvažila na ovaj projekt. Fotografirala je točno onakve fotografije kakve su prije nje fotografirali deseci tisuća turista, no umjesto da briše ljude u pozadini i pokušava uhvatiti trenutak kad se ne vidi nitko oko nje, onda je dodala još ljudi.
Daleko od prirode
Započela je fotografiranjem nekih od europskih turističkih destinacija s najviše oznaka na Instagramu, uključujući jezero u Oberseeu, tursku romantičnu regiju Cappadocia, pustinju Bardenas Reales i stjenovite calanques u Marseilleu. Satima je snimala turiste, a potom obrađivala fotografije i dodavala sve ljude koji su posjetili određeno mjesto u jednu fotografiju.
Priznaje i kako sama ponekad nije izuzetak kulture prikazane na njezinim fotografijama. Naime čak i u vlastitoj fotografiji osjeća sveprisutni utjecaj Instagram estetike. Koristi pastelne boje i pazi da fotografija odgovara dimenzijama idealnim za Instagram.
Na ovaj je način ukazala na problem odsutnosti čovjeka od prirode, ali i stvaranja lažne slike na društvenim mrežama za koje su ljudi spremni satima čekati u redu kako bi se uslikali.