Dokumentarci o divljim životinja i prirodi koje je svakodnevno gledao kao dječak, potaknulo je pariškog fotografa Jonathana Jimeneza Jonka da svoj rad okrene upravo u tom smjeru – fotografiranje netaknute prirode i prirodnih ljepota. Tako ovaj umjetnik iz Pariza živi ono što radi i radi ono što živi – putuje svijetom u potrazi za umjetnim strukturama, odnosno građevinama koje je čovjek napustio, a priroda oživila. Džungla ispunjava oronulo kazalište na Kubi, korijenje nalik zmijama prolazi kroz vilu na Tajvanu, a divlji vrt niče u bivšem stakleniku u Belgiji, ovo su sadržaji njegovih fotografija. Kao odraz njegove ekološke svijesti, Jonkova fotografija pokazuje da u borbi za moć između čovjeka i prirode, priroda uvijek pobjeđuje.
Tijekom svoje karijere, fotograf je posjetio više od tisuću napuštenih građevina u 50 zemalja na četiri različita kontinenta. Serija fotografskih radova Naturalia: Chronicle of Contemporary Ruins dovela je i do objavljivanja knjige fotografija, a Jonk kaže da već radi na drugom svesku što će ga odvesti u nove neistražene krajeve. Njegovi radovi zapravo su stapanje ruševnih arhitektonskih zdanja i živog biljnog svijeta koji zajedno pričaju cijelu priču. Fotografije bilježe određene trenutke u vremenu i aludiraju na prošlost, ali za Jonka nagovještavaju neizbježnu budućnost. “Ova serija radova također priča priču o napretku prirode. Od infiltracije u napuštena mjesta, do trenutka gdje ona raste unutar njih, do njihovog kolapsa. Zadnja je faza nestanak svih tragova čovjeka”, istaknuo je za strane medije fotograf. Fotografije iz serije Naturalia bile su izložene u pariškom muzeju André Planson i već željno iščekuju nove radove koje će Jonk istražiti i ovjekovječiti po svijetu.