Gradski niskopodni autobus dužine je 12 metara, kapacitet je 35 sjedećih i 40 stajaćih mjesta. Autobus je, naravno, u potpunosti pogonjen na električni pogon, a opremljen je i električnom rampom za pomoć osobama s invaliditetom prilikom ulaska u vozilo.
Testiranjem najsuvremenijeg autobusa na svojim redovnim linijama, ZET se intenzivno priprema za primjenu novih tehnologija kojima se smanjuju emisije štetnih plinova i poboljšava kvaliteta zraka u Zagrebu.
Osim ekološke komponente, cilj ovakve pogonske tehnologije je tiši rad i manje vibracije unutar vozila čime se doprinosi udobnosti putovanja.
Dodatna prednost za pružatelje usluge javnog prijevoza poput ZET-a je i smanjenje troškova održavanja, budući da ovakvi autobusi u odnosu na autobuse pogonjene fosilnim gorivima ne zahtijevaju servisne aktivnosti koje su uobičajene na autobusima na fosilna goriva.
Kako se pri budućim nabavkama vozila, sukladno direktivama Europske unije očekuje nabava autobusa s nultom emisijom, iako odluku o vrsti tehnologije (struja ili vodik) koja će se primjenjivati tek treba donijeti, ovakva testiranja su dobar način za upoznavanje s novim tehnologijama, njihovim prednostima i eventualnim nedostacima. Mi se jako veselimo danu kada će autobusi biti službeno pušteni u rad.