Jedina vrećica koju trebam (1)

Jedina vrećica koju trebate stiže iz Tvornice zdrave hrane

Moći će se kupiti ili dobiti na poklon uz veći potrošeni iznos u njihovim trgovinama.

Uvođenjem isključivo papirnatih vrećica, korištenjem recikliranih kutija i recikliranih uredskih ostataka kako bi se ambalaža zaštitila kod dostave te sve širim asortimanom biorazgradivih pakiranja svoje Nutrigold marke, popularni brand webshopa i bio trgovina želi dokazati da im je briga za okoliš i globalnu budućnost svakako u fokusu djelovanja.

Ekološki i u skladu sa svojim zelenim poslovanjem, Tvornica zdrave hrane odlučila je svoje obožavatelje razveseliti novim artiklom u ponudi – platnenom vrećicom uz koju nikad neće trebati neka druga. Većim dimenzijama i šaljivom, ali snažnom porukom, s ovom vrećicom kupovina u njihovim prodavaonicama, “špeceraj” ili odlazak na plac mogu početi!

Platnena vrećica s dvostranim printom i šarenim dizajnom, oduševit će sve one koji su svjesni da ekologija počinje već u kupovini, dobrim potrošačkim odlukama. “Jer zdravlje je bitno” slogan je koji poznati brand primjenjuje u svim svojim segmentima i komunikaciji pa u skladu s njim iz Tvornice dolazi i ova vesela vrećica – “Jedina vrećica koju trebam…jer zdravlje (i zdravlje planete) je bitno”. Baš zato, noseći ovaj neophodni dodatak u svakom shoppingu šaljete bitnu poruku da su i male promjene poput pametnog odabira vrećice od iznimne važnosti.

Otvaranjem šeste zagrebačke, a ukupno desete poslovnice u Hrvatskoj, Tvornica zdrave hrane proslavila je šest godina postojanja te ovom kampanjom u kojoj glavnu ulogu ima jed(i)na vrećica pokazala da ekološka osviještenost i planiranje poslovnih poteza moraju ići „ruku pod ruku“. Uvođenjem isključivo papirnatih vrećica, korištenjem recikliranih kutija i recikliranih uredskih ostataka kako bi se ambalaža zaštitila kod dostave te sve širim asortimanom biorazgradivih pakiranja svoje Nutrigold marke, popularni brand webshopa i bio trgovina želi dokazati da im je briga za okoliš i globalnu budućnost svakako u fokusu djelovanja.

Osim toga, kampanjom Skroz naše i ponudom od 400 proizvoda hrvatskog podrijetla, Tvornica je već pokazala da podrškom lokalnog misli pametno i zeleno. Baš kao i sve veći broj njihovih ljubitelja i kupaca kojima je ova vrećica namijenjena. Moći će se kupiti u svim fizičkim poslovnicama Tvornice zdrave hrane za simboličnih 19 kuna, a potrošnjom većeg iznosa u bio trgovinama ista će se dijeliti kao poklon.

PHOTOS BY: Press, Green.hr / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.