Natur3

Iza ovog vina krije se jedna jako dobra priča

GREEN_300_listici_sredina

Savršen poklon za dragu osobu koja obožava prirodu

Umjesto uobičajenih staklenih boca, odležano vino puni se u glinene boce. One simboliziraju tlo, ali i glinene boce utječu na okus vina. Isto tako, ove su boce sjajan primjer pakiranja i iz ekološkog aspekta.

Tražite li idealni poklon za dragu ekološki osviještenu osobu? Trebate jedno potpuno drugačije vinsko pakiranje za poslovne partnere? Ili pak želite u svoj dom unijeti dašak (i okus) prirode? Odgovor je onda jedna posebna limitirana serija vina poznate vinarije Voštinić Klasnić.

Prepoznata po svom Škrletu kojim konstantno rade na povećanju vidljivosti i prepoznatljivosti i sorte i Moslavine kao vinske i turističke destinacije, VK vinarija ovog je puta dobru staru moslavačku sortu “upakirala” u potpuno neočekivano izdanje. Zahvaljujući domišljatom dizajnerskom boutique Studiu Size s kojim surađuje već godinama.

Prilično inovativan i zanimljiv smjer kretanja Vinarije VK te odličan rebranding koji je vinarija doživjela prije par godina potpisuje mladi zagrebački kreativni studio koji je ovog puta odlučio ići u jednom ekološkom smjeru – s genijalno pričom o prirodu i ljubavi prema njoj.

Nátur je limitirana serija vina od autohtone moslavačke sorte škrlet. Stilski pripada narančastim vinima, što znači da je grožđe fermentiralo na prirodnim divljim kvascima koji su svojstveni vinogradu odnosno lokaciji. Vino time dobiva jedinstveni okus svog “terroira”, što je izraz kojim se kod vina ističe prirodan okus i miris rodnog kraja grožđa. Riječ “terroir” dolazi od francuske riječi za tlo ili zemlju, a upravo se iz toga rodila ideja kojom smo utjecali na sami proizvod te posljedično na pakiranje“, objasnili su motiv koji se krio iza nastajanja unikatnih boca koje sigurno želite nekome pokloniti.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Studio SizeⓈ (@studio.size)

Ivan Fistrić, brend strateg Studia Size, kreativni direktor Andrej Virant Sadiković, direktor i art direktor Jurica Koletić tako su svojim kreativnim konceptima, dizajnom i pravim ekološkim pristupom pomakli granice u pakiranju vina odnosno jednim “jednostavnim crnim pakiranjem” ispričali najljepšu priču o prirodi i koliko nam toga ona pruža.

Kreativni koncept je u prvi plan stavio prirodnost vina i tlo, odnosno ilovaču na kojoj živi vinograd. Zakopali smo drvenu bačvu s ovim vinom na jedan metar dubine tla i ostavili na odležavanje mjesec dana. Poznato je da vino čuvano u drvenim bačvama lako upija mirise iz okoline pa smo time u Nátur i njegov “terroir” doslovno ugradili karakter ilovače na kojoj je nastao. Odležano vino nismo punili u staklene već u glinene boce. Osim što simboliziraju tlo, glinene boce dodatno utječu na okus vina jer se ono drugačije razvija nego ležanjem u staklenoj boci. Etiketa je posebna po tome što vinar na nju stavlja blatnjavi otisak svog prsta. Prstom nanosi ilovaču iz istog vinograda koji je dao grožđe, čime simboliziramo ono što je stvorilo Nátur: vinar i zemlja“, zaključili su kreatori ovih neviđenih moćnih pakiranja, koja nakon ispijanja vina mogu poslužiti kao odlična dekoracija u vašem domu.

Za one prave vinske znalce, vino je bistre zlatne boje, u mirisu prevladavaju arome zrele breskve i jabuke, pomiješane s notama vanilije. Ugodne svježine i s jasnim taninskim okvirom. Finiš je dug, dodatno upotpunjen začinskim notama od odležavanja u drvetu. Za one koji samo shvaćaju koliku ulogu u svakoj boci vina ima priroda, ispijanje koje čašice bit će posebna priča.

 

PHOTOS BY: Press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.