harry

Harry Styles: Pjevač, glumac, modna ikona, a sada i vlasnik održivog skin-care brenda

GREEN_300_listici_sredina

Ponovno oduševljava

Harry Styles svako malo svojim obožavateljima priredi iznenađenje. Odavno je dokazao da zna pjevati, zatim je pokazao da zna i glumiti, a zahvaljujući svom smislu za modu postao je i modna ikona. Najnovije iznenađenje dolazi u obliku skincare brenda koji je osviješten na sve prave načine - veganski je, cruelty-free, clean i rodno neutralan te dolazi u eco-friendly pakiranju.

Skin-care brend pod nazivom Pleasing ima za cilj omogućiti svima da se osjećaju dobro u svojoj koži, a proizvodi su inspirirani stvarima koje Harry Styles koristi u svojoj dnevnoj beauty rutini. Britanac ističe da kada su odlučili da će Pleasing proizvoditi kozmetičke proizvode, htio je biti siguran da su to proizvodi koje će i sam htjeti koristiti. Ne želi stvarati proizvode s kojima bi ljudi skrivali nešto na sebi, već suprotno, da se istaknu i da se osjećaju lijepo.

Pjevač već godinama ponosno pokazuje svoje nokte lakirane u raznim bojama pa nije ni čudo da su lakovi za nokte bili prvi proizvod koji je predstavio. Uz četiri boje laka, Styles će svojim prvim lansiranjem svijetu predstaviti i nekoliko proizvoda za njegu kože. Dvije inovacije uključuju Pleasing Pen (serum za usne i oči s dva kraja) i biserni iluminirajući serum. Za Pleasing Pen Harry kaže kako je sjajan proizvod koji možete koristiti kada se ne osjećate baš sjajno i želite se osvježiti u bilo kojem trenutku. Ulje za usne se osuši u minuti i postane mat, a zatim iskoristite drugu stranu za mini masažu serumom za oči.

Za biserni serum za poboljšanje kože Styles kaže kako je inspiriran japanskim roniocima. “Oni su skupljali bisere za Morimoto bez opreme, samo s mrežom. Njihova koža izgleda tako svježa, blista na suncu i želio sam proizvod koji će dati taj osjećaj”, rekao je Harry. “Serum s vremenom posvjetljuje kožu, ali odmah i zaglađuje, kao da ste upravo izašli iz hladnog oceana.”

Etičko poslovanje

Pleasing je posvećen poslovanju na ekonomski, društveno i ekološki održiv način. Poštivanje ljudskih prava, praćenje sigurnosti i integriteta proizvoda i smanjenje otiska njihovog opskrbnog lanca na okoliš su temeljna načela onoga tko su i čime se bave. Zahtijevaju od svih svojih partnera u cijelom opskrbnom lancu da osiguraju transparentnost u svoje vlastite politike usklađenosti s društvenim propisima i da se svi koji pomažu u oživljavanju Pleasing proizvoda usmjere na ta pitanja.

Čisti i etički sastojci

Njihove formule su veganske, bez okrutnosti, bez glutena i pridržavaju se načela čistoće. Osim toga, nekomedogena su, pogodni za sve tipove kože i dermatološki testirani. U Pleasingu obećavaju kako slijede sve vodeće smjernice u industriji kako bi osigurali da njihovi proizvodi zadovoljavaju visoke standarde čistoće i sigurnosti. Njihov lak za nokte je 12-free, što znači da je napravljen bez toluena, formaldehida, kamfora, TPHP, ftalata, etil tozilamida, acetona, bisfenola A, ksilena, mirisa, parabena i sulfata i napravljen je od bioloških (nenaftnih) otapala. Mica koja je inače čest sastojak u kozmetičkim proizvodima, iako nije sam po sebi štetan sastojak, često se smatra neetičkim sastojkom zbog procesa nabave. Zbog toga je Pleasing odlučio u svoje proizvode dodati onaj sintetički (izrađen u laboratoriju) ili etički dobiven uz transparentnost u cijelom opskrbnom lancu.

Proizvođač Pleasing proizvoda je još od 2013. godine certificiran kao tvrtka bez okrutnosti prema životinjama putem PETA-e, te iz brenda potvrđuju kako svi njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama i da ne sadrže sastojke životinjskog porijekla.

Eko pakiranje

Pakiranja u kojima dolaze proizvodi sadrže najmanje 10% reciklirane plastike u čepu i pumpici, a ostatak je od stakla za kojeg mole svoje potrošače da recikliraju. Proizvod dolazi u kartonskoj kutiji koja ima FSC certifikat (odgovorna nabava). Kutija se 100% može kompostirati i izrađena je od minimalno 70% post-konzumerističkog materijala, a tiskana je bojama na bazi soje i vode.

Na stranici brenda se ponosno ističe kako daju prednost ljudima i planetu, jer znaju da uvijek možemo bolje i da će oni to nastojati činiti svaki dan. Pleasing proizvode su od danas dostupni za predbilježbu, a službeno će biti u prodaji od 29. studenog.

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.