shiwa-id-_LG6-LuBXaQ-unsplash

Google zabranjuje reklame i YouTube sadržaj koji poriče postojanje klimatskih promjena

GREEN_300_listici_sredina

Zbogom prevarama i obmanama

Oglašivačima i Youtube sadržajima koji poriču postojanje klimatskih promjena napokon je došao kraj. Naime, iz Googlea su prije nekoliko dana donijeli odluku kako zabranjuju unovčavanje sadržaja koji se kosi s klimatskim promjenama u kojima trenutno živimo.

Velike promjene događaju se svugdje, a neke upravo i ovdje na internetu. Naime, prema odluci od prije nekoliko dana, Google više neće dopuštati oglašivačima, izdavačima i kreatorima na YouTubeu da unovče sadržaj koji poriče postojanje klimatskih promjena. Tvrtka je detaljno objavila promjene u dokumentu za podršku. “Danas najavljujemo nova pravila unovčavanja za Google oglašivače, izdavače i autore YouTubea kojima će se zabraniti oglasi i zarađivanje od sadržaja koji su u suprotnosti s uvriježenim znanstvenim konsenzusom o postojanju i uzrocima klimatskih promjena”, izjavili su Google Adsa. “To uključuje sadržaj koji se odnosi na to da su klimatske promjene obmanu ili prevara, tvrdnje koje poriču da dugoročni trendovi pokazuju da se globalna klima zagrijava i tvrdnje koje poriču da emisije stakleničkih plinova ili ljudske aktivnosti doprinose klimatskim promjenama”, tvrde iz Googlea.

Iz ove multinacionalne korporacije specijalizirane za mrežne usluge i proizvode kaže da će koristiti mješavinu automatiziranih alata i ljudskih pregleda za provođenje pravila. “Prilikom ocjenjivanja sadržaja u skladu s ovim novim pravilima, pažljivo ćemo razmotriti kontekst u kojem se polažu tvrdnje, razlikujući sadržaj koji navodi lažnu tvrdnju kao činjenicu, od sadržaja koji izvještava ili raspravlja o toj tvrdnji”, rekli su iz Googlea. Kako dodaju, i dalje će biti dopušteni oglasi o klimatskim temama poput javnih rasprava o klimatskoj politici, istraživanju i ostalom. Povećano djelovanje protiv poricatelja klimatskih promjena označava drugu veliku promjenu Googleove politike dezinformacija u posljednjih nekoliko dana, koja je stigla otprilike tjedan dana nakon što je YouTube zabranio dezinformacije o cjepivima. Te slijede nove značajke koje su najavili s namjerom da pomognu ljudima da smanje svoj ugljični otisak.

PHOTOS BY: Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.