Garnier je jedna od najvećih svjetskih robnih marki koja ima potvrdu organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny. To je ogroman napredak i za Garnier i za kozmetičku industriju u cjelini.
“Garnier je svjetska robna marka bliska svima nama. Naša suradnja s brendom i njihova pomoć u okončanju ispitivanja kozmetičkih proizvoda na globalnoj razini te naša službena potvrda brendu u okviru programa Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International, značajan je korak naprijed. Višemjesečnim pristupom Garnier je pažljivo dodatno pregledao svakog dobavljača i njegov izvor sirovina te smo potpuno sigurni u te rezultate”, rekla je Michelle Thew, izvršna direktorica organizacije Cruelty Free International.
Za dobivanje oznake Leaping Bunny od robnih marki se zahtijeva da forenzičkom preciznošću istraže cijeli svoj opskrbni lanac, uključujući sve sirovine i pojedinačne sastojke, kako bi se potvrdila usklađenost s njihovim strogim standardima. Potvrda se mora odnositi na sve gotove proizvode robne marke – pojedinačni proizvodi ili artikli ne mogu se zasebno odobravati.
U slučaju Garniera bilo je potrebno pribaviti deklaracije više od 500 dobavljača diljem svijeta koji dostavljaju preko 3 000 različitih sastojaka. Garnier i Cruelty Free International surađivali su mjesecima kako bi pribavili ove dokaze i osigurali dokaze da svaki proizvod iz globalnog portfelja tvrtke Garnier može službeno prikazivati globalno prepoznatljiv logotip Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International. Ovim se strogim postupkom osigurava da potrošači mogu s potpunim povjerenjem kupiti Garnierove proizvode, znajući da ispunjavaju stroge kriterije programa Leaping Bunny.
“Garnier se od 1989. godine zalaže za svijet u kojem se proizvodi ne ispituju na životinjama. Službena potvrda organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny predstavlja ključan događaj za nas i važan je dio naše misije Green Beauty. Danas Garnier poduzima još jedan zeleni korak k tome da postane potpuno predana, održiva i transparentna robna marka koja uljepšava i naš planet” , rekao je Adrien Koskas, globalni predsjednik robne marke Garnier.
Ovo priopćenje Garniera dolazi nakon jedne vrlo značajne godine za brend. U 2020. Garnier je najavio svoju inicijativu Green Beauty, koja predstavlja sveobuhvatni pristup održivom razvoju kojim se transformira svaka faza Garnierovog lanca vrijednosti i drastično smanjuje štetan utjecaj brenda na okoliš.