Prošlo je više od dvije godine otkako je Harley-Davidson objavio da se okreće rastućoj industriji električnih bicikala, a sada se konačno na to i odvažio. Stogodišnji brend najavio je svoju novu marku bicikala pod nazivom The Serial 1 Cycle Company, a prvi bicikl iz linije je dvokotač Serial 1, nazvan po prvom motociklu koji je Harley-Davidson napravio. Serial Number One motocikl iz 1903. godine nema puno dodirnih točaka s glasnim motorima koji su postali sinonim za Harleyja. Zapravo, više nalikuje modernom e-biciklu i pokazao se prikladnom muzom za novi Serial 1.
E-bike ima iste jednostavne linije i minimalistički stil kao i njegov stoljetni prethodnik, ali nudi električni pogon na dva kotača. To znači da je ekološki prihvatljiviji od svog 117-godišnjeg blizanca koji je bio pravi gutač benzina. Serial 1 može voziti dalje, brže i s manje napora nego tradicionalni bicikl, što ga čini idealnim suputnikom za gradsko putovanje na posao.
“Kada je Harley-Davidson 1903. godine stavio snagu na dva kotača, promijenio je način na koji se svijet kreće”, rekao je Aaron Frank, direktor brenda Serial 1 Cycle Company, u priopćenju za javnost. “Inspiriran poduzetničkom vizijom osnivača Harley-Davidsona, nadamo se da ćemo još jednom promijeniti način na koji se biciklisti kreću u svijetu uz pomoć Serial 1 bicikla”.
Bicikli će službeno biti u prodaju ovog proljeća, a već su počele online narudžbe za SAD i Europu. Zainteresirani kupci mogu birati između četiri bicikla, čija se cijena kreće od 3,399 do 4,999 dolara. Njihova imena su Mosh/Cty i Rush/Cty koji dolazi u tri varijante. Svaki ima motor koji može generirati 25 W kontinuirane snage i postići najveću brzinu od 20 km/h, osim modela Rush/Cty Speed koji može ići brže. Punjenje baterije traje skoro pet sati, a trebala bi pružiti između 56 i 170 kilometara, ovisno o načinu rada koji koristite i na kojem ste terenu.
“Dinamična i brzorastuća industrija e-bicikala predvodi globalnu revoluciju mobilnosti“, kaže Frank. “Formiranje Serial 1 omogućava Harley-Davidsonu da odigra ključnu ulogu u toj revoluciji, dok istovremeno Serial 1 omogućava da se usredotoči isključivo na kupca e-bicikla i pruži neusporedivo iskustvo vožnje ukorijenjeno u slobodi i avanturi”.
Globalno tržište e-bicikala procijenjeno je na više od 15 milijardi dolara u 2019. godini, a predviđa se godišnji rast od šest posto od 2020. do 2025. Nadamo se da će ovaj potez pomoći oživjeti brend čija popularnost u posljednje vrijeme pada i da Harley-Davidson zaista može ići u korak s novom generacijom.