Nakon što su nedavno objavili kako prestaju reklamirati proizvode za djecu prepune šećera u prvim redovima slatkiše, jedan od cjenovno najpristupačnijih shopping lanaca Lidl najavljuje nove, održive i ekološki odgovorne planove. Osviještena prehrana od sad je u fokusu Lidla, a to se odnosi i na smanjenje mesnih proizvoda u ponudi.
Širenje ponude veganskih proizvoda
Očekuje se da će veganske alternative polako zamijeniti proizvode životinjskog podrijetla na policama njihovih trgovina. To je u skladu s Lidlovom obvezom da uvelike poveća asortiman biljnih proizvoda do 2025. godine i kasnije. Motivacija za prelazak na alternativne proteine dolazi sa stajališta očuvanja okoliša. Konkretno, Lidl identificira potrebu za sigurnošću hrane za sve veću globalnu populaciju.
“Proizvodnja životinjskih proizvoda ima najveći utjecaj na okoliš na globalnoj razini. Većom konzumacijom proizvoda biljnog podrijetla, pozitivno doprinosimo okolišu, jačamo bioraznolikost i brinemo za vlastito zdravlje. Zato će Lidl do 2025. dosljedno povećavati udio proizvoda biljnog podrijetla u svom asortimanu, uključujući širenje ponude veganskih proizvoda poput, primjerice, ponude robne marke “Vemondo“”, stoji na njihovim službenim stranicama.
Transparentno izvješće
Od poslovne godine 2023., Lidl će u Izvješću o održivosti transparentno komunicirati o udjelu proteina životinjskog podrijetla u odnosu na one biljnog podrijetla u asortimanu vlastitih robnih marki. Analiza će se usredotočiti na ključne razlike između hrane životinjskog i biljnog podrijetla. Odavde će pokazati kako prelazak na više veganskih proizvoda može smanjiti utjecaj na okoliš. To će potom potaknuti razvoj i izdavanje više opcija baziranih na biljkama.