Donosimo odlične savjete za online prodaju odjeće koju više ne nosite

GREEN_300_listici_sredina

Tina Sarajlić

Sada je idealno vrijeme za prodaju i zaradu!

Statistike govore da otprilike pola odjeće koju posjedujemo uopće niti ne nosimo, a mi bi se morali s time i složiti. No ova je dobra prilika da iskoristite rastuće tržište second-hand odjeće, raščistite svoj ormar i uštedite nešto novaca.

Glavni razlog zašto su ljudi počeli sve više prodavati rabljenu odjeću je da smanje količinu stvari u kući, odnosno ormaru. Osim toga, ljudi su sve više informirani o tome koliko je modna industrija štetna za okoliš i ako se uključe u ovaj krug prodaje i kupnje second hand odjeće, učinit će nešto dobro za okoliš. Super stvar je što je to i odličan način da se zaradi dodatan novac.
Vjerojatno nije iznenađujuće što se taj cijeli proces online prodaje dodatno zahuktao s početkom pandemije, kada smo se našli zatvoreni u svojim domovima s viškom vremena i sa željom da sredimo i raščistimo svoj prostor. Ako ste tek počeli razmišljati o ideji online prodaje, nikad nije kasno krenuti. To jest, sada je idealno vrijeme da presložite svoj ormar i pripremite odjeću za prodaju jer se najviše polovne odjeće proda u svibnju i listopadu, prije ljetne i zimske sezone. Proljeće je pravo vrijeme za proljetno čišćenje i odvajanje odjeće, te pripremu stvari za prodaju. A mi vam u nastavku donosimo savjete kako pripremiti i prodavati odjeću online.

Odaberite pravu platformu

Ovisno prodajete li odjeću koja je istrošena, ili luksuzna, ili možda kućne predmete, za sve postoji određena publika i određena stranica. Njuškalo je stranica gdje možete prodavati baš sve, što znači da je manji fokus na odjeći ako želite isključivo to prodavati. Sličan Njuškalu je i Facebook Marketplace, a stranice koje su super za prodaju odjeće su ReStyloh i Moje krpice. A postoje i stranice specijalizirane za luksuznu second hand odjeću poput Edit second hand i Vestiaire Collective.  U svakom slučaju, nađite što vama najviše odgovara ili ih isprobajte sve. 

Odaberite ispravnu cijenu

To znači da ne odaberete onu cijenu po kojoj biste vi voljeli prodati, već onu koja je realna. Potražite slične predmete na stranicama za prodaju i usporedite ih.

Objavite dobre fotografije

Ako stavite sliku zgužvane odjeće bačene preko kauča, teško da ćete zainteresirati nekoga za to. Samo se postavite u istu situaciju i što bi vas privuklo. Koristite prirodnu svjetlost, pokažite kako odjeća izgleda kada je obučena, poslikajte bilo kakve relevantne detalje ako ih ima, etiketu, te ako ima kakvih oštećenja. Probajte koristiti dobru kameru i potrudite se da slike budu jasne, te nikako objaviti mutne fotografije. Odaberite nekoliko najboljih fotografija koje dobro prikazuju cijeli komad odjeće. Nemojte objaviti samo jednu sliku ili čak 20 sličnih slika jer vrlo često će osoba na taj način izgubiti interes. Odaberite nekoliko najbitnijih koje jasno dočaravaju kako komad odjeće izgleda, a onu najbolju stavite prvu jer će to biti prva slika koja će i privući kupce.

Napišite što više informacija

Uz očite podatke poput veličine, materijala i sastava odjevnog predmeta koji prodajete, dodajte i bilo sve druge informacije kao na primjer ako ima kakvo oštećenje, koliko je komad iznošen, možda i razlog zašto prodajete, te nije loše uključiti i mjeru odnosno koliko je neka haljina ili košulja dugačka, koliko su dugi rukavi i slično. A mogu vam pomoći i pažljivo odabrane ključne riječi te učiniti vaš artikl vidljivijim potencijalnim kupcima koji traže određeni predmet. Uključite u opis fraze o razdoblju odjevnih predmeta kao na primjer kombinezon iz osamdesetih, ili vezena bluza iz sedamdesetih, pa čak i imenima poznatih osoba koje su nosile nešto slično.

Prodajte odjeću u najboljem stanju

Potrudite se da odjeća koju šaljete dalje bude poslana u najboljem stanju. To znači da ako ima kakav rasparan šav ili nešto što treba popraviti da to onda i popravite, sami ili kod krojačice. Zatim odjeću operite, riješite se bilo kakvih mrlja ako ih ima, lijepo ispeglajte i tako pošaljite. To je nešto što se cijeni, na čemu će kupci biti zahvalni i zbog čega će vam najvjerojatnije i ostaviti dobar review. 

Držite svoju prodaju ažurnom

Informirajte pravovremeno svoje potencijalne kupce o tome je li nešto prodano, odgovarajte na pitanja, i kada ste prodali nešto javljajte status pošiljke. Uvijek budite dragi i pristojni prema ljudima s kojima komunicirate vezano za prodaju, pa ćete možda prije dobiti dobar review.

Ako se vaša odjeća ne prodaje putem interneta, ne zaboravite da neke trgovine poput Levisa, H&M-a i Zare, imaju mjesta za prikupljanje njihovih neželjenih predmeta u nekim poslovnicama i gdje će vam u zamjenu za stari komad odjeće dati bon za novu kupnju u njihovoj trgovini.

PHOTOS BY: Pinterest, Zara / Sva prava pridržana

Vezani članci

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2021 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.