LejlaxDeLight_8

Domaći brend predstavio novu ljetnu kolekciju u službi slow fashion koncepta

GREEN_300_listici_sredina

Luksuzne prirodne tkanine

Za ljeto prepuno optimizma i najfinijih materijala pobrinuo se brend DeLight, a Lejla Filipović je zaštitno lice ove ljetne kampanje koja priziva ponovnu lakoću življenja.

Ove godine, ljeto kuca na vrata nekako brže. Možda zato što nas je proljeće na neki način, preskočilo. Topliji dani su pred nama, a oni prizivaju ležernost, materijale koji dišu, i jednostavnost. Prestaje slojevito oblačenje, a napokon kreće i svojevrsna lakoća življenja. Polako se počinju planirati godišnji odmori i putovanja, ono čega su svi itekako željni.

Brenda DeLight ovim povodom predstavlja kampanju za novu kolekciju, a zaštitno lice je bezvremenski lijepa Lejla Filipović. Različitost ove kolekcije, u odnosu na prethodne, je u tome što njome prevladavaju haljine. Brend inače prepoznat na tržištu po svojim vrhunskim odijelima i krojevima, ovoga puta jednako uspješno u fokus stavlja haljine. Idealne za posao, sastanak, šetnju gradom ili rivom, za proslavu rođendana ili gostovanje na svadbi, savršeno odgovaraju svim prilikama.

Luksuzne prirodne tkanine, u vidu svilenih haljina sa svilenom podstavom, prevladavaju kolekcijom. Cvjetni i boho printevi, bijela boja, pamuk, svila, posvećenost detaljima, preciznost i iznimna točnost krojeva, stavljaju ovu kolekciju na listu želja mnogih pripadnica nježnijeg spola.

“Volim stvarati modu za stvarne žene, klasičnu ali opet s pomakom. Naši komadi se mogu nositi godinama, i taj koncept njegujemo i upravo zato fokus stavljamo na najkvalitetnije materijale i bezvremenske krojeve, koji se lako prilagode svakoj građi tijela i većim konfekcijskim veličinama. Naše klijentice su ozbiljne žene koje cijene kvalitetu tkanine i umijeće izrade, jer sve radimo na način na koji se to radilo u nekim minulim desetljećima u kojima su te karakteristike bile standard, a sada postale luksuz koji se može rijetko pronaći i kod najprestižnijih svjetskih brendova”, rekao je Ivan Friščić, stilist, dizajner i vlasnik brenda.

Izrada po mjeri, definitivno je jedna od vrlina koja ovaj 100% hrvatski brend čini posebnim, a uz slow fashion koncept, kolekcije su limitirane i samim time, u dućanu ćete naići na uvijek nove kreacije. Svaki šav, svako dugme, svaki materijal i kroj, svemu je posvećena izuzetna pažnja i preciznost i već godinama, to su stvari koje ne prolaze nezamijećeno. Vječna jednostavnost i elegancija koja osvaja na prvu, pronašla je put do mnogih zadovoljnih klijentica, koje već u ovo vrijeme naručuju kapute za nadolazeću jesen i zimu.

PHOTOS BY: Matea Smolčić Senčar / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.