Snapinsta.app_1080_278999141_2191335751027561_1845717071928571454_n

Brooklyn rekreirao slavnu fotografiju oca Davida Beckhama, ali s jednom velikom razlikom

GREEN_300_listici_sredina

Generacija Z je ekološki najosviještenija

Biljna alternativa mlijeku životinjskog porijekla jedna je od popularnijih među generacijom Z. Tim povodom američka veganska tvrtka Silk kao glavne aktere svoje nove kampanje uzela je djecu poznatih roditelja koji spadaju u generaciju Z, a koja se smatra najviše ekološki osviještenom. Među modelima je i sin umirovljenog nogometaša Davida Beckhama Brooklyn koji je fotografijom podsjetio na oca iz kampanje 2006. godine.

Čini se kako je najstariji sin obitelji Beckham krenuo očevim stopama. I to ne po pitanju sporta, već reklamiranju mlijeka. Ovog puta onog biljnog. Naime, Brooklyn Peltz Beckham naizgled je rekreirao slavnu kampanju svog oca iz 2006. “Got Milk?”, ali se za razliku od slavnog oca odlučio za biljno mlijeko “Silk Next Milk” američke veganske tvrtke Silk.

Beckham

Nije vegan, ali to želi postati

Za potrebe kampanje, tvrtka se odlučila za zaštitna lica mlađe generacije kako bi istaknula sve veću popularnost biljnog mlijeka u odnosu na mlijeko životinjskog porijekla među mladima. Cijela kampanja snimljena je s djecom poznatih roditelja poput kćeri glumca Johna Travolte Ella Bleu, djeca košarkaša Shaquillea O’Neala; Myles, Shareef, Me’Arah, Shaqir i Amira, te kći modela Christie Brinkley, Sailor Brinkley Cook.

Mlađahni Beckham koji se nedavno oženio za milijarderku Nicolu Peltz nije vegan, no nedavno je za američki časopis People rekao da on i njegova supruga, glumica Nicola Peltz, smanjuju unos mesa i pokušavaju jesti više biljnih obroka, a on ih nerijetko objavljuje na svom Instagram profilu.

Mliječni proizvodi izazivaju sram kod gena Z

Silk je napravljen od kombinacije biljnih sastojaka, uključujući zob, kokos i soju. Također je dostupan u polumasnim verzijama i verzijama sa smanjenim udjelom masti od 2 posto. Tvrtka je rekla da je svojom formulom pokušala oponašati mliječne proizvode što je više moguće, uključujući čimbenike okusa i nutritivne vrijednosti.

Predstavljajući “sljedeću generaciju” u svojoj kampanji, Silk cilja na publiku za koju je biljno mlijeko sve popularnija opcija. Studija objavljena u svibnju 2022. otkrila je da više od polovice generacije Z (oni rođeni između 1997. i 2012.) osjeća sram zbog mliječnih proizvoda životinjskog porijekla. Također, oko četvrtina smatra da je izbacivanje životinjskih proizvoda najbolja stvar za okoliš.

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.