Čini se kako je najstariji sin obitelji Beckham krenuo očevim stopama. I to ne po pitanju sporta, već reklamiranju mlijeka. Ovog puta onog biljnog. Naime, Brooklyn Peltz Beckham naizgled je rekreirao slavnu kampanju svog oca iz 2006. “Got Milk?”, ali se za razliku od slavnog oca odlučio za biljno mlijeko “Silk Next Milk” američke veganske tvrtke Silk.
Nije vegan, ali to želi postati
Za potrebe kampanje, tvrtka se odlučila za zaštitna lica mlađe generacije kako bi istaknula sve veću popularnost biljnog mlijeka u odnosu na mlijeko životinjskog porijekla među mladima. Cijela kampanja snimljena je s djecom poznatih roditelja poput kćeri glumca Johna Travolte Ella Bleu, djeca košarkaša Shaquillea O’Neala; Myles, Shareef, Me’Arah, Shaqir i Amira, te kći modela Christie Brinkley, Sailor Brinkley Cook.
Mlađahni Beckham koji se nedavno oženio za milijarderku Nicolu Peltz nije vegan, no nedavno je za američki časopis People rekao da on i njegova supruga, glumica Nicola Peltz, smanjuju unos mesa i pokušavaju jesti više biljnih obroka, a on ih nerijetko objavljuje na svom Instagram profilu.
Mliječni proizvodi izazivaju sram kod gena Z
Silk je napravljen od kombinacije biljnih sastojaka, uključujući zob, kokos i soju. Također je dostupan u polumasnim verzijama i verzijama sa smanjenim udjelom masti od 2 posto. Tvrtka je rekla da je svojom formulom pokušala oponašati mliječne proizvode što je više moguće, uključujući čimbenike okusa i nutritivne vrijednosti.
Predstavljajući “sljedeću generaciju” u svojoj kampanji, Silk cilja na publiku za koju je biljno mlijeko sve popularnija opcija. Studija objavljena u svibnju 2022. otkrila je da više od polovice generacije Z (oni rođeni između 1997. i 2012.) osjeća sram zbog mliječnih proizvoda životinjskog porijekla. Također, oko četvrtina smatra da je izbacivanje životinjskih proizvoda najbolja stvar za okoliš.