Kako kažu iz tvrtke, održivost je važan dio JYSK-ove strategije u sklopu koje je jedan od ciljeva obnovljiva i održiva ambalaža koju je lako reciklirati. Do sada je JYSK poduzimao značajne korake, a predstavljenom inicijativom u sklopu novog pakiranja posteljina i plahti, plastika je potpuno uklonjena. Traka za papir zamijenit će plastične vrećice. Prvi proizvodi s novom ambalažom u JYSK trgovinama mogu se pronaći od kraja siječnja 2021. godine, a u prijelaznom će se razdoblju proizvodi u novom pakiranju prodavati uz proizvode sa starom ambalažom sve do rasprodaje zaliha. Uklanjanjem 27 milijuna plastičnih paketa godišnje JYSK će uštedjeti okolišu oko 475 tona plastike na fosilnoj osnovi.
“Velika je stvar eliminirati 27 milijuna plastičnih vrećica godišnje! Ovaj korak smanjuje naš ugljični otisak, a za naše kupce osigurali smo pakiranje koje je lako reciklirati kod kuće. Kako bi si lakše predočili veličinu značaja ove akcije, zamislite da u prosječno veliku JYSK trgovinu od 1200 metara kvadratnih naslažete eliminirane vrećice. One bi ju potpuno ispunile i nagomilale se iznad vaših glava”, izjavio je Sustainability Manager iz JYSK-a.
Lako za recikliranje
Novo pakiranje sadrži materijal s certifikatom FSCTM (FSCTM N001715). FSCTM je skraćenica od Forest Stewardship Council TM. To je neprofitna organizacija i sustav označavanja drva i papira koji potječu iz održivog šumarstva, gdje se uzima u obzir životinjski i biljni svijet. Oznaka FSC odnosi se na okoliš te socijalnu i ekonomsku odgovornost.
“Ovo je projekt na kojem radim nekoliko godina i kroz koji smo razvili puno različitih vrsta pakiranja. Strategija je bila pronaći održiviji dizajn paketa posteljine, ali dobre kvalitete i više sam nego zadovoljna rezultatom”, kaže Kathrine Møller Vinther, Category manager za posteljine i plahte iz JYSK-a.
Novo pakiranje kupcima će također olakšati recikliranje ambalaže kod kuće. Papirna ambalaža može se jednostavno reciklirati, što u kućanstvima često nije slučaj s plastikom.
“JYSK se neće u potpunosti riješiti plastike na svim svojim vrstama ambalaže, jer ona postoji u nekim slučajevima iz dobrih razloga, a ovih 27 milijuna plastičnih vrećica je naš mali doprinos. Međutim, sve male inicijative su važne, a mi ćemo i dalje nastaviti raditi u smjeru smanjenja štetnih materijala za prirodu”, izjavio je Specijalist za razvoj ambalaže iz JYSK-a, Lars Høgh Jensen.