j-1536x1024

Angelina Jolie pokrenula jedinstveni modni brend: “U fokusu su obrtnici krojači, a ne dizajneri”

GREEN_300_listici_sredina

Prvi takav u svijetu

“Gradim mjesto za suradnju kreativnih ljudi s vještom i raznolikom "obitelji" stručnih krojača, kreatora i obrtnika iz cijelog svijeta. Ovo je mjesto za zabavu. Slobodno kreirajte vlastiti dizajn", stoji u prvoj objavi na društvenim mrežama modnog brenda "Jolie Atelier" čija je vlasnica glumica Angelina Jolie. Riječ je o prvom takvom brendu u svijetu, a u fokusu su obrtnici, vintage moda, održivost i cirkularnost.

Da poznate osobe već nekoliko godina lansiraju vlastite brendove u sektoru mode i ljepote, nije neka novost, ono što od svega bude zanimljivije je tko je novi lansirao neku novu kolekciju bilo da se radi o odjeći, parfemima, kozmetici pa čak i pićima. Posljednjih nekoliko godina poznati su otišli korak dalje pa su se njihovi brendovi počeli bazirati na održivosti i ekološkoj odgovornosti.

“Jolie Atelier” novi modni brend koji pomiče granice

Zvijezde se više ne zadovoljavaju lansiranjem brendova u već pretrpanim sektorima, već sada pokušavaju odgovoriti na specifične zahtjeve potrošača, bilo da se radi o ekologiji ili pak inkluzivnosti. I to je, čini se, ključ uspjeha. Među njima je i Angelina Jolie koja je lansirala modni brend koji je u mnogočemu drugačiji od ostalih. Naime, “Jolie Atelier” je više od same mode, odnosno glumica, aktivistica i UNICEF-ova ambasadorica želi u prvi plan staviti obrtnike krojače, a sam potrošač bira kako će njegov modni komad izgledati.

Ideja je kupovati vlastite dizajne, a ne one koje je izradio dizajnerski brend. “Koristit ćemo samo odabranu, kvalitetnu vintage tkaninu i neiskorišteni i neprodani materijal. Moći ćete popraviti ili preraditi komad iz svog ormara, osvježiti ga, usavršiti kroj, udahnuti novi život u nešto što je trebalo biti bačeno te tako sudjelovati u kreiranju kvalitetne odjeće s osobnim značajem”, istaknula je holivudska glumica na društvenim mrežama.

Demokratizacija mode

Njezin će novi poslovni pothvat, ovaj u modnom svijetu, kako tvrdi njegova slavna vlasnica doprinijeti demokratizaciji mode, biti ‘kreativni kolektiv‘, a ne tipični modni brend. “Svatko može stvarati. Zašto onda žudimo za dizajnerskim etiketama?”, pita se glumica. “Dizajneri često skiciraju ili odobravaju dizajne, ali krojači su ti koji čine razliku i s kojima ja uistinu volim stvarati. Pa ipak, ti ​​proizvođači rijetko dobivaju priznanje i poštovanje koje zaslužuju,” nastavlja.

Oskarovka je i sama pobornica cirkularne mode, a minimalizam oduvijek je njezin odabir. To je prenijela i na svoju djecu pa smo nerijetko ih na crvenom tepihu mogli vidjeti u kreacijama koje je glumica ranije nosila. U fokusu brenda je dakle, eko odgovornost i korištenje isključivo vintage materijala s namjerom da se ne crpe novi resursi te je brend u potpunosti temeljen na kružnom gospodarstvu.

PHOTOS BY: Instagram, Guliver Image / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.