244759946_618299062501761_6174276445734945659_n

Američki dizajner izbacio liniju torbi izrađenih od recikliranog materijala koji je osmislio Volvo

GREEN_300_listici_sredina

Spoj elegancije i održivosti

Američki dizajner poznat po svojim ekološki osviještenim luksuznim kolekcijama, proizveo je elegantnu torbu za koju je ovog puta posegnuo za održivim materijalom tvrtke Volvo. Naime, materijal Nordico napravljen od recikliranjih PET boca i vinskih čepova osmislio je Volvo i trenutno ga koriste u svojoj liniji električnih automobila.

U suradnji sa švedskim proizvođačem automobila Volvo, američki modni dizajner Philip Lim izbacio je na tržište liniju luksuznih torbi koja je izrađena od istih održivih materijala koje Volvo koristi u svojoj trenutnoj liniji električnih automobila. Ova suradnja mnoge ne čudi s obzirom na to da je modni brend 3.1 Philip Lim otprije poznat po svojem održivom i ekološki osviještenom poslovanju, a druge strane Volvo je u rujnu ove godine objavio priopćenje kojim se obećava zauzeti etički stav u ime životinja obvezujući se na materijale bez kože u svojim sadašnjim i budućim električnim automobilima. Također, tvrtka planira prijeći na liniju proizvodnje potpuno električnih vozila do 2030. godine. Philip Lim svoje modne komade bazira na ekološki prihvaćenim materijalima pa je tako ranije izrađivao haljine od algi, ali i eko pidžame. Od početka svog poslovanja, njegov glavni fokus bio je na okolišu.

Torba Phillip Lim 3.1 izrađena je od istog recikliranog materijala koji se nalaze u unutrašnjosti automobila tvrtke Volvo, poznatog kao Nordico. Nordico je razvio Volvo i mješavina je tekstila izrađenog od recikliranih PET boca, recikliranih čepova iz vinske industrije i materijala iz održivih šuma u Švedskoj i Finskoj. Torba je prilagođena za putovanja, pa vlasnice u nju mogu strpati sve potrebne stvari za vikend putovanja, a trenutno je u ponudi u bijeloj, odnosno Dawn nijansi, no uskoro kako Volvo bude razvijao svoje materijale, tako će i torba biti dostupna u crnoj boji. Zasad je proizveden ograničeni broj torbi te će biti dostupne putem dobrotvornih aukcije i nagradnih igara. “Naša mantra robne marke je napraviti manje, što znači više. Povezivanje s Volvom na ovom projektu održivosti bilo je trenutno usklađivanje vrijednosti. Čvrsto osjećam da u našem kolektivnom trenutnom stanju uma imamo slobodu pronalaženja održivih rješenja s novim materijalima, a da pritom i dalje možemo postići visoki dizajn, što je krajnji luksuz”, otkrio je kreativni direktor i dizajner Philip Lim. 

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.