Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno, poruka je iza lijepe priče nakon koje će šume biti zelenije i veselije. U suradnji tvrtki inicijatora Henekl i dm te projekta Boranka, nastala je priča kojoj je cilj podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti šume za život čovjeka. Prodajna akcija koja traje od 1.7. do 15.8. jača svijest uz prigodan poklon – kupnjom proizvoda poput Persila, Silana, Somata, Vademecuma, Fa i Schaume kupci na dar dobivaju Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova iza kojih stoji Boranka, najveće volontersko pošumljavanje opožarenih područja ikad organizirano u Hrvatskoj.
U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Priroda je nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti te joj je zato potrebna pomoć, stoga će s donacija od 5 tisuća sadnica tvrtke Henkel i dm puno značiti radu Boranke.

„Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor čistog zraka i vode za nas i naše buduće naraštaje, a znamo koliko je to bitno ako uzmemo u obzir da Hrvatska ima veliku površinu pokrivenu šumama, koja, nažalost, često strada pogotovo u ovim ljetnim mjesecima. Najmanje što smo mogli napraviti jest pokrenuti ovu aktivnost s našim partnerima iz dm- drogerie markta, a sada se nadamo što većem doprinosu naših kupaca“, rekla je Marija Grđan, brand managerica Henkel Laundry & Home Care.
U protekle dvije godine u sklopu kampanje Boranka, najveće volonterske akcije pošumljavanja požarišta u čitavoj Europi, izviđači i drugi volonteri posadili su uz pomoć Hrvatskih šuma na požarištima Dalmacije više od 65 tisuća stabala u sadnicama, sjemenu i žiru. Brojka od 5 tisuća sadnica tako će na najljepši mogući način zaokružiti i ukupnu brojku Borankinih sadnica i hvalevrijednu akciju Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno. Velikim uspjehom zadovoljan je i Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i pokretač Boranke: “Savez izviđača Hrvatske kao glavni pokretač Boranke htio je upravo ovo – da naša priča stigne do što više ljudi i da kupci svojim malim doprinosom uvelike pomognu našem radu i našem okolišu. Hvala inicijatorima na ideji i javljanju, a najviše našim volonterima koji će nesebično pomoći još jednom.”